شهید محمـد بــاقریــان رکاوندی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید محمـد بــاقریــان رکاوندی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید محمـد بــاقریــان رکاوندی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام محمد باقریان رکاوندی از شهدای دانش آموز شهرستان بهشهر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : باقر
تاریخ تولد : 1346/09/03
تاریخ شهادت : 1364/11/22
محل تولد : بهشهر
گلزار شهدای علی بن جعفر قم
نحوه شهادت : اصابت ترکش خمپاره
محل شهادت : فاو - عملیات والفجر 8
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

نام شهید : محمد باقریان

نام پدر : باقر

تاریخ تولد : 1346

تاریخ شهادت : 22/11/1364

محل شهادت : فاو

 

حرم حضرت معصومه (س) را زیارت کرده بودم و راهی گلزار شهدای علی ابن جعفر قم شدم. شب های قم در جوار کریمه اهل بیت و در مجاورت حضرت علی ابن جعفر (ع). فاتحه ای نثار کردم و سلام دادم. شهدای راه خدا، ایرانی، افغانی، پاکستانی، و خلاصه همه شهدای اهل دل را و کربلایی محمد باقریان را هم می توانستی در آن جمع ببینی. پرسیدم راستی کربلایی احساس غربت نمی کنی اینجا.

درآذر ماه سال 1346  در شهر نجف اشرف در جوار مرقد مطهر علی ابن ابی طالب (ع) به دنیا آمدی و چهار سال از نور کربلا بهره گرفتی. حال اینجا... او در وصیت نامه اش این چنین آورده بود.

من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احینی و من احبنی عشقی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتله و من قتلته فعلی دینه فمن علی دینه فانا دینه.

سفارش اسمانی

ببینید که چطوری کسی که تمام عمر خود را به سهل انگاری و گناه و معصیت و سر پیچی از درگاه خدا برگردانده است ، چگونه در مقابل چشمان شما به زیر خاک میرود و هیچ کاری از دست کسی جز خداوند قادر و توانا ساخته نیست .

عبرت بگیرید و تا وقت دارید خودتان را بسازید که روزی چنین سرنوشتی منتظر یکایک شما میباشد و شما هم این چنین وارد خاک خواهید شد ، تا وقت دارید خودتان را با مطالعه قرآن و نهج البلاغه و نهج الفصاحه و سایر کتب مفید اسلامی به اخلاق اسلامی مجهز کنید و عمر خود را بیهوده از دست ندهید.

میثم میثم
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۳ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر